Nog drie weken - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van j - WaarBenJij.nu Nog drie weken - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Nog drie weken

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

07 April 2019 | Nederland, Scheveningen

Tijd voor een update!
Over een krappe drie weken is het zover, dan stap ik op de fiets en begint het grote avontuur. De voorbereidingen beginnen langzaam vorm te krijgen. En soms kan ik iets van mijn lijst afvinken. Zoals de voor mij nieuwe fiets, die is klaar voor de reis. Compleet met voortassen en ander zadel. Fietst een stuk fijner. Onder andere met Mountain Biken probeer ik een beetje conditie te krijgen. De rest is voor onderweg.
De eerste meters zijn bekend. De eerste stop zal ergens tussen Dordrecht en Moerdijk liggen. De kaarten worden nog uitvoerig bekeken en een fiets app ga ik de komende week uitproberen.
Tja en dan de keuze welke kleding ik mee ga nemen? Wat doet het weer?

Helaas beginnen er ook wat zenuwen en stress de kop op te steken. De vraag waarom ik dit eigenlijk ga doen is niet zo eenvoudig te beantwoorden. Begonnen als een uitdaging, merk ik dat er in mijzelf een verschuiving plaatsvind. Hoe heilzaam is mijn vorige tocht geweest en wat zal het me nu brengen? Nederland voelde veilig genoeg alleen. Het grote buitenland ook? Het gevoel er nog niet klaar voor te zijn? Wanneer ben je er echt klaar voor? Het is een mind set weet ik inmiddels. Een soort plankenkoorts, die van me af zal vallen als ik de eerste meters gefietst heb. En iedereen mee nemen kan nu eenmaal niet. Voor ik het weet zijn die zes weken om en vraag ik me af waar ik tegenop zag?
Nu eerst de lijstjes wegwerken.
Het aftellen is nu echt begonnen!

  • 17 April 2019 - 16:48

    C:

    Het komt goed moeders. Straks gewoon gaan en dan ben je ineens onderweg.

    Liefs

  • 18 April 2019 - 02:42

    A:

    Plankenkoorts hoord erbij.
    Zonder strijd geen overwinningen.
    Ga,geniet en volg je gevoel.
    Je laat niemand achter, we zijn dichtbij?

Tags: Santiago, fiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 13823

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: