Thuis - Emoties - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van j - WaarBenJij.nu Thuis - Emoties - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Thuis - Emoties

Door: Jacoline

Blijf op de hoogte en volg j

23 Mei 2019 | Nederland, Zoetermeer

Gisterochtend na het ontbijt eerst een treinkaartje naar Antwerpen gekocht. Werd aller vriendelijkst geholpen en er werd me verteld dat ik aan de conducteur moest vragen of mijn fiets mee kon. Overstappen in Courtrai zou geen problemen opleveren. Toch graag wat extra tijd ivm mijn fiets en bagage. Was ook geen probleem.
Ik haal mijn fiets en check uit.
Wacht op de trein en spreek een mevr aan ivm mijn fiets. Gelukkig kan dat en beter nog, ik hoef niet over te stappen en kan door naar Antwerpen Centraal.
En zo kom ik op het prachtige station van Antwerpen aan. Daar vind ik al gauw A en P. We gaan foto’s maken en fietsen rondjes door Antwerpen. Is een verrassende stad met veel oude gebouwen en gezellige terrasjes. Natuurlijk nemen we de houten roltrappen van de fiets/voetgangerstunnel onder de Schelde door. Echt een heerlijke vakantie dag en na een hapje eten gaat mijn fiets in de auto en gaan we naar huis.
Mijn thuiskomst is zo anders dan vooraf gedacht. De vermoeidheid en emoties eisen hun tol. Frees komt nog even langs en ondanks alles slaap ik niet. Dus ruim ik de spullen op, draai een was en val tegen zessen eindelijk in slaap.

De reis zit erop! Tijd om bij te komen, uit te rusten en alles laten bezinken.
Nogmaals bedankt voor jullie support en lieve berichtjes hieronder, apjes, sms-jes, kaartjes!

Ik ben trots op mijn 7 stempels!

En die fiets? Mhm toch de wilgen in?

  • 24 Mei 2019 - 04:07

    Yvon:

    Ook wel bijzonder zo'n thuiskomst samen met vriendinnen. Je hebt het fantastisch gedaan Jacoline. Alles even laten bezinken. Wat zal je blij zijn je eigen huis heerlijk. Beetje dubbel. Misschien, begrijp ik ook. Ik kom zo gauw ik kan even naar je toe, misschien a.s. zaterdag. Je ziet of hoort van mij. Liefs van Yvon

  • 24 Mei 2019 - 05:23

    L10:

    Welkom thuis!
    Dit avontuur zit erop (voor nu), en néém de tijd om bij te komen!!! uit te rusten!!! en alles te laten bezinken!!!
    Nog een tippie van mij: een fiets in de wilgen fietst erg rot... ;-)

  • 24 Mei 2019 - 09:04

    Fresia:

    Je hebt toch 7 stempels!!! Is al 7 meer dan je verwacht had! Nu is de fietstocht voor meer dan de helft gereden; volgende keer begin je waar je geëindigd bent...wel ff goed oefenen....voorlopig vakanties op een vlakke ondergrond ;). Ik ben trots op je!!! XXX

  • 25 Mei 2019 - 17:57

    Annelies:

    Welkom thuis! Rust lekker uit en geniet van je familie en vrienden om je heen.

  • 26 Mei 2019 - 16:50

    Daphne:

    Lieve Jacoline,

    Wat een super prestatie heb je geleverd!
    En 7 stempels en heeel veel km’s in de benen, ben trots op je!
    En inderdaad , voor jezelf kunnen bepalen tot hoe ver je gaat, is ook een prestatie; want ook van iets afstand doen kost moed!

    Ik hoop dat alle ervaringen je leven hebben verrijkt en je heel veel mooie herinneringen aan dit avontuur hebt overgehouden.

    En voor nu: lekker genieten van je eigen huisje , familie en vrienden:)

    Ps Vond het leuk al je reisverslagen te lezen:)

  • 09 Juni 2019 - 19:30

    Gerdine:

    Ha Jacoline,

    Ik was benieuwd hoe ver je was met je tocht en zie dat je al weer even thuis bent. De helft heb je volbrachte dat is een hele prestatie. Goed om te stoppen als het genoeg is. Ik hoop dat je inmiddels weer tot rust gekomen bent thuis en blij kunt zijn met de reis die je gemaakt hebt.

    Hartelijke groet,

    Gerdine

Tags: Santiago, fiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 13765

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: