Heimwee in Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu Heimwee in Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu

Heimwee in Bordeaux

Door: Jacoline

Blijf op de hoogte en volg j

20 Mei 2019 | Frankrijk, Bordeaux

Vanmorgen de reisorganisatie gebeld. En bijna had hij me omgepraat, bijna... ik heb de hoogtekaarten bekeken, die nog zouden komen en die ik al heb gehad... Nee, ik kan het niet. Hij gaf wel toe dat de Pyreneeën te pittig zouden zijn... denk er nog over na..! Nee, alles in mij zegt nee.
Gelukkig kan ik mijn fiets hier in Bordeaux inleveren en wordt deze netjes door de fa Soeters opgehaald en thuisgebracht, ook de bagage.
Kijk dat schept ineens heel veel mogelijkheden.
Eerst Bordeaux bekijken. Juist op dat moment gaat het heel hard regenen. Tja, dan maar in plastic shoppen. Gelukkig wordt het wel weer droog en ik beland zomaar bij de enorme kathedraal. Als ik naar binnen ga bedenk ik, weer een verdwaal plek.
Als ik het goed onthouden heb is deze kathedraal bijna hetzelfde als die in Santiago. Aangezien mijn reis hier geëindigd is, besluit ik hier de beloofde kaarsjes aan te steken.
Als ik die voor Nelleke aansteek komen de tranen....

Nu mijn fiets niet mee hoeft in de trein kan ik sneller naar huis. Dus morgen naar Brussel en woensdag naar Antwerpen. Daar wordt ik door Petra en Anja opgepikt en dan naar huis.
En dan....ben ik lekker thuis.

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes doet me zo goed.

  • 21 Mei 2019 - 03:55

    Fresia:

    Goedemorgen Jacco. Snel een afspraak maken. Ik wil alles horen. Misschien wel fijn om over je ervaring te praten, of niet....ik hoor het wel. Moedige beslissing. Geniet nog ff en tot gauw! XXX

  • 21 Mei 2019 - 09:00

    L10:

    Heel goed dat je je niet hebt laten ompraten, dat je niet tegen je gevoel ingaat.
    Je bent er nu gewoon klaar mee! Wie weet pak je ooit in de toekomst in Bordeaux de draad weer op en maak je de reis naar Santiago de Compostella af (of misschien ook niet...).
    Goede reis terug.

  • 21 Mei 2019 - 09:56

    Yvon:

    Wat een top prestatie heb jij geleverd. Hele goede reis naar huis. Je kunt hem nog eens oppakken om de reis af te maken of niet. Dat is de keus die je dan maakt en daar ben je goed in. Geniet nog wel na he. Goede reis Jacoline.......

  • 21 Mei 2019 - 14:34

    Babber:

    Wat een prachtige afsluiting in de kathedraal. Is de cirkel voor nu rond.
    Heel veel plezier met Anja en Petra.
    Ik hoop je volgende week te zien. Liefs Babber

  • 21 Mei 2019 - 15:29

    Sabine:

    Heel veel respect!

Tags: Santiago, fiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bordeaux

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 13779

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: