I Quit! - Reisverslag uit Soulignac, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu I Quit! - Reisverslag uit Soulignac, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu

I Quit!

Door: Jacoline

Blijf op de hoogte en volg j

18 Mei 2019 | Frankrijk, Soulignac

Ja echt, het is klaar.
Na de euforie van gisteren begon vandaag in een diepe dip. Het lukte me niet om er uit te komen. Want op de helft betekend dat opgeven geen zin meer heeft, dat daarmee eigenlijk de weg terug is afgesneden.
Dat is te confronterend voor mij, zo blijkt. Na het ontbijt, opruimen en inpakken. Het is nog droog, dus geen plastic broek aan. Ik ga op weg en het gaat weer bergje op en bergje af. Ik ben nog in de nadenk mood over bovenstaande en raak gealarmeerd als ik de paar afdalinkjes die er vandaag waren niet meer leuk vind. Dat klopt niet. Regen ok dat is niet fijn. Naar boven klimmen ook niet, maar naar beneden racen tot nu toe wel. Vandaag niet. Ik rij verkeerd en doe meteen nog wat boodschapjes. Zoek de goede weg op en tja weer omhoog. In Montange neem ik een lunch. Erg lekker en vriendelijke bediening.
Inmiddels fiets ik door de wijnvelden en kom bij Saint-Emilion. Daar haal ik een stempel en wat een leuk plaatsje is dit. Helaas geen tijd om uitgebreid rond te kijken, geen tijd voor.
Het regent met vlagen en bergje op lukt steeds minder. Sterker nog, vind er niks meer aan. De tranen springen in mijn ogen, zo genoeg heb ik ervan.
Dus sms ik C en J.
Denk goed na, maar als het teveel is dan is het teveel.
Bij deze stopt mijn fiets trip. Wat ik precies ga doen weet ik nog niet. Eerst een nachtje lekker slapen.
55 km in de benen en veel water overlast.

  • 18 Mei 2019 - 19:26

    Yvonne:

    Ondanks de dip toch zoveel kilometers. Je doet het toch maar. Jij geeft echt niet op Jacoline. Ondanks de regen en bergje op en wel eens verkeerd rijden ga je ervoor. Morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen. Een nachtje goed slapen doet wonderen. Hoop voor jou dat het plezier in die Jacobsschelpen weer terugkomt. Ik geloof er in. Komt goed. Liefs Yvon

  • 19 Mei 2019 - 03:37

    Ingrid:

    Ik hoop dat je weer een beetje bijgetrokken bent. Ik weet natuurlijk niet wat je voelt. Klotedagen horen er ook bij. Misschien dat een rustdag of het zonnetje (maandag!) je weer beter laten voelen. Hoe dan ook is het fantastisch wat je bereikt hebt. Liefs!

  • 19 Mei 2019 - 04:10

    Wilma:

    Zus wat je ook doet het is al super knap wat je heb berijkt Denk er goed over na je ben al heel ver. Topper we love you

  • 19 Mei 2019 - 04:17

    C:

    Lieve mam, wat knap dat je al zover gekomen bent. We zijn enorm trots! En weet je, het is jouw vakantie dus doe waar jij je goed bij voelt. Jij moet het tenslotte leuk hebben! Dikke knuffel van ons.

  • 19 Mei 2019 - 05:42

    L10:

    Na de laatste zeer positief gestemde stukjes zag ik deze niet aankomen. Hopelijk heb je goed geslapen en kan je met een frisse blik kijken naar de afgelopen weken én naar de komende weken. Sterkte met beslissen <3.
    Je bent een kanjer!

  • 19 Mei 2019 - 06:53

    Fresia:

    Lieve Jacolien. Wat L10 zo goed heeft verwoord. Dit zag ik niet aankomen! Jou kennende (of misschien wel niet...) heb je nu een giga-dip en daarna zet je weer je schouders eronder!!! Zo niet, dan ook niet getreurd. Kijk naar hoe ver je bent gekomen lieverd!!! Geniet van een dagje "vrij" en kijk hoe je je daarna voelt!!! XXX

  • 19 Mei 2019 - 07:02

    Fresia:

    Lieve mooie, sterke, sportieve vrouw. Hier de spreuk die mijn mantra is geworden:
    "Wanneer je iets opgeeft betekent het niet dat je zwak bent, het betekent gewoon dat je sterk genoeg bent om iets los te laten!" XXX

Tags: Santiago, fiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Soulignac

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 13811

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: