Het zit wat tegen.... - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van j - WaarBenJij.nu Het zit wat tegen.... - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Het zit wat tegen....

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

24 April 2019 | Nederland, Scheveningen

Vandaag echt op pad voor de laatste dingen. Ik wil wat fiets onderdelen meenemen, voor het geval dat....
Het weer is nog lekker en ik besluit op de fiets naar Moordrecht te gaan.
Het zit mee, tegenwind, wegomleiding (ik vind het niet leuk. Bedenk op tijd dat dit vaker zal gebeuren de komende weken), in de winkel hebben ze lang niet alles wat ik zoek. Wat nu?
Terug naar huis over de wegomleiding?!
Weer op pad en vind van alles van mijn lijstje, behalve de jakobsschelp. Ik vraag hier en daar naar de schelp, maar helaas geen schelp. Gelukkig voor mij heeft de laatste poging resultaat. Ik ben super blij met de schelp die ik van deze visboer krijg. Hij vraagt of ik ook hem in Santiago mee neem in mijn dankwoordje.
Nu nog reserveonderdelen voor mijn fiets. Alle fietswinkels blijken te zijn verdwenen, wat nu? En dan een telefoontje van mijn zus. 'Ik sta hier bij een fietsenmaker en die meneer wil wat van je weten', zegt ze. Opgelost! Super zus heb ik!
Inmiddels begint de route de juiste vorm aan te nemen en zijn de eerste logeeradressen gereserveerd , zit de tas met spullen al vol en zijn het nog maar twee dagen en dan.......

  • 25 April 2019 - 01:54

    Wilma:

    Ja zus dan gaat je avontuur beginnen. En ga je weer veel dingen beleven. Succes en ga er van genieten.

  • 27 April 2019 - 05:08

    L10:

    En dan gaat vandaag het grote avontuur beginnen!
    Ga er vooral heel veel van genieten.
    Veel plezier!

  • 27 April 2019 - 11:12

    C:

    Vandaag op Koningsdag eindelijk echt op pad! Bepakt en bezakt. Volgens mij moet het wel goedkomen nadat je er al die tijd naar uitgekeken hebt. Doe voorzichtig en maak je niet druk!

    Heel veel liefs,
    C, R en S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 13809

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: