Een regenachtig regeldagje - Reisverslag uit Borculo, Nederland van j - WaarBenJij.nu Een regenachtig regeldagje - Reisverslag uit Borculo, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Een regenachtig regeldagje

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

28 Juli 2018 | Nederland, Borculo

Vandaag is mijn vrije dag, klinkt best grappig als je vakantie hebt. Na een prima ontbijt breng ik mijn fiets naar de fietsenmaker, zodat deze nagekeken kan worden. Er zijn inmiddels alweer zo’n 700 km mee gereden.
Daarna wandel ik het stadje in en zoek een plekje met koffie en wifi om de volgende logeer adressen te reserveren. Ook dit keer kost het veel tijd en het is gelukt. Alleen de laatste 4 nachten moet ik nog regelen. Helemaal happy mee.
Ik wandel weer verder in dit leuke stadje en na de lunch kan ik mijn fiets ophalen. Hij is weer helemaal ok en weer schoon.
Ik besluit het kristalmuseum te bezoeken. Het is interessant om te zien waar al die stenen vandaan komen.
Ik fiets nog een rondje en ga een hapje eten voordat ik weer terug ga naar mijn gastgezin.
Het is inmiddels lekker afgekoeld.
Op naar morgen!

  • 28 Juli 2018 - 19:22

    A:

    Lekker zo,'n vrije dag of ook een beetje onwennig?

  • 29 Juli 2018 - 12:24

    L10:

    Lekker hè dat de ergste hitte door de regen is verdreven. En lekker hè zo'n rustig dagje tussendoor. Én super dat de overnachtingen reserveren gelukt is!

Tags: Fiets, Borculo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borculo

Mijn eerste reis

Op de fiets Nederland rond

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2019

Terugblik

11 Augustus 2018

Yes, I did it - vuurwerk - thuis

10 Augustus 2018

Windkracht 6

09 Augustus 2018

Regen en storm in Zeeland

08 Augustus 2018

Zeeland - tegenwind
j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 13824

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: