Een regenachtig regeldagje - Reisverslag uit Borculo, Nederland van j - WaarBenJij.nu Een regenachtig regeldagje - Reisverslag uit Borculo, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Een regenachtig regeldagje

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

28 Juli 2018 | Nederland, Borculo

Vandaag is mijn vrije dag, klinkt best grappig als je vakantie hebt. Na een prima ontbijt breng ik mijn fiets naar de fietsenmaker, zodat deze nagekeken kan worden. Er zijn inmiddels alweer zo’n 700 km mee gereden.
Daarna wandel ik het stadje in en zoek een plekje met koffie en wifi om de volgende logeer adressen te reserveren. Ook dit keer kost het veel tijd en het is gelukt. Alleen de laatste 4 nachten moet ik nog regelen. Helemaal happy mee.
Ik wandel weer verder in dit leuke stadje en na de lunch kan ik mijn fiets ophalen. Hij is weer helemaal ok en weer schoon.
Ik besluit het kristalmuseum te bezoeken. Het is interessant om te zien waar al die stenen vandaan komen.
Ik fiets nog een rondje en ga een hapje eten voordat ik weer terug ga naar mijn gastgezin.
Het is inmiddels lekker afgekoeld.
Op naar morgen!

• 28 Juli 2018 - 19:22

A:

Lekker zo,'n vrije dag of ook een beetje onwennig?

• 29 Juli 2018 - 12:24

L10:

Lekker hè dat de ergste hitte door de regen is verdreven. En lekker hè zo'n rustig dagje tussendoor. Én super dat de overnachtingen reserveren gelukt is!

Tags: Fiets, Borculo