Half way - warmst - Reisverslag uit Borculo, Nederland van j - WaarBenJij.nu Half way - warmst - Reisverslag uit Borculo, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Half way - warmst

Door: Jacoline

Blijf op de hoogte en volg j

27 Juli 2018 | Nederland, Borculo

Half way
Vanmorgen had Louise een heerlijk ontbijt verzorgd. En zowaar was ik op tijd waardoor ik al voor negen uur op de fiets zat. Het ging echt lekker vanmorgen. Een fris windje in de rug en lekker door het bos. Ik genoot weer van de omgeving. In de buurt van Haaksbergen een eerste stop voor koffie en water. Er komt een echtpaar naar me toe met de vraag of zo’n helm nu fijn is om te dragen? Nou, eerlijk gezegd heb ik hem voor mijn veiligheid op maar zit hij niet prettig. En voor nu is het prettig dat hij de zon tegenhoud. Ja zegt hij wij hebben ze wel maar gebruiken ze niet. Ze gingen het nu toch heroverwegen.
Ik stap weer op de fiets en het is nog steeds lekker in het bos.
Buiten het bos wordt het al behoorlijk warm. De heide staat bijna in bloei, prachtig. Als ik in Rietholen ben stap ik af en ga eens kijken waar nu de volgende foto voor de oorkonde gemaakt moet worden. Oeps 10 km terug! Ik besluit toch om te keren. Nu heb ik tegen wind en de zon vol in mijn gezicht en de weg gaat een beetje omhoog, vandaar dat het zo vlot ging allemaal. Enfin het was even ploeteren maar ik heb de Bommelas gevonden en de foto gemaakt. Terug naar het watertje waar ik uitblaas en mijn voetjes laat afkoelen. En weer op pad. In Haaksbergen sla ik nog wat water in en rij pardoes het oorspronkelijke punt voorbij. Ik heb geen zin meer om terug te fietsen en pas de route aan. In Neede neem ik nog twee heerlijke smoothie’s, zo’n dorst heb ik. En vervolgens linea recta naar Borculo. Ik vind het mooi zo. In een heerlijk schaduwrijk parkje koel ik af en rust ik uit. Vervolgens naar mijn logeeradres waar ik hartelijk ontvangen word.
Yes ik ben op de helft van mijn reis!
Vanavond naar de maansverduistering kijken en morgen een vrije dag!

  • 29 Juli 2018 - 17:34

    Yvonne Schook:

    Wat maak je veel mee. Toch wel enerverend zo'n fietstocht. Maar je doet het goed zeg. Petje af. En leuke kontakten...mooie beschrijvingen van de stadjes. Veel succes nog. En een vrije dag is super voor je en het is hier in ieder geval een beetje afgekoeld. Liefs van Yvon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borculo

Mijn eerste reis

Op de fiets Nederland rond

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2019

Terugblik

11 Augustus 2018

Yes, I did it - vuurwerk - thuis

10 Augustus 2018

Windkracht 6

09 Augustus 2018

Regen en storm in Zeeland

08 Augustus 2018

Zeeland - tegenwind
j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 13835

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: