Terugblik - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van j - WaarBenJij.nu Terugblik - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Terugblik

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

19 Februari 2019 | Nederland, Scheveningen

Ik had jullie nog één berichtje beloofd. Een korte terugblik op mijn bijzondere fietstocht. De grijns bleef nog lang op mijn gezicht, het onwerkelijke gevoel veranderde in trots. En nog steeds krijg ik een glimlach op mijn gezicht, als ik punten herken waar ik gefietst heb. De hunebedden hebben de meeste indruk op mij gemaakt, de vriendelijke mensen in Friesland, de slechte fietspaden en bewegwijzering in Brabant. De bijzondere gesprekken over uiteenlopende onderwerpen, de vriendelijke gastgezinnen, de meefietsers, echt super. Een bijzondere reis met een traan en een lach, warmte en 1 dag plensregen, tegenwind en gelukkig ook meewind, het vuurwerk op de slotdag. Thuisgekomen wilde ik het liefst alles wassen , inpakken en weer wegwezen. Dat kon helaas niet. Inmiddels heb ik de oorkonde binnen, is het fotoboek af, heb ik The Ride for the Roses uitgereden (vraag niet hoe) en heb ik een aantal MTB clinics gedaan, inclusief koprol.

En wat nu?
Nu ga ik naar Santiago de Compostella.
De voorbereidingen zijn in volle gang en de reis begint steeds meer vorm te krijgen. Zie hiervoor mijn tweede reis.
Eerst wil ik iedereen die mij op welke manier dan ook gesteund heeft bedanken, want zonder jullie had ik het niet gered. Mijn kinderen, mijn familie, de meefietsers, vrienden, bekenden en collega's.
Dank jullie wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Mijn eerste reis

Op de fiets Nederland rond

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2019

Terugblik

11 Augustus 2018

Yes, I did it - vuurwerk - thuis

10 Augustus 2018

Windkracht 6

09 Augustus 2018

Regen en storm in Zeeland

08 Augustus 2018

Zeeland - tegenwind
j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 13799

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: