Warmer - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van j - WaarBenJij.nu Warmer - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Warmer

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

25 Juli 2018 | Nederland, Denekamp

Ontbijt om 8:30, dat gaat veel beter. Ik word weer reuze verwend en heb een goed en gezellig gesprek met Yvonne. Daarna weer op pad. Er staat een lekker fris windje. Terwijl ik langs het Overijssels Kanaal fiets overdenk ik ons gesprek. Grenzen stellen. Vergeven. Al mijmerend fiets ik langs het kanaal en realiseer me ineens dat het best een saai stuk is en geen bordjes meer gezien, dat klopt niet. De kaart verteld me dat dit inderdaad km van bezinning zijn geworden. Weer terug mét tegenwind nu. Ik steek het kanaal over en al gauw rij ik weer door het vertrouwde en o zo mooie afwisselende landschap. Kwam ik gister heel veel restaurantjes tegen, vandaag zijn ze er nauwelijks of ze zijn gesloten. Gelukkig heb ik een lunch meegekregen en stop ik op een mooie beschaduwde plek langs een sloot. Maak er wat foto’s en drink en eet wat. Dat doe ik nog een paar keer en pas in Tubbergen is er weer koffie. Met water en ook de flessen bijgevuld. Ik loop nog even het dorpje door en ga weer op pad. Het wordt weer wat heuvelachtiger. In het volgende dorpje is weer een wegomleiding en voor ik het goed en wel weet fiets ik het dorp alweer uit. Ai dat was Ootmarsum, daar had ik nog willen kuieren. Geen zin om om te draaien. In plaats daarvan pauzeer ik bij een eendenvijver en geniet van het gekwaak om me heen. Een blik op de kaart verteld me dat ik nog 10 km van mijn logeeradres af ben. Dat valt best mee. En zo fiets ik Denekamp binnen en stuit op een klein kapelletje. Daar steek ik twee kaarsjes aan en drink het laatste water op. Bij mijn logeeradres aangekomen haal ik de bagage van de fiets en fiets naar de supermarkt voor een lekkere salade. Fietst vreemd licht zo, zonder bagage.
De teller geeft rond de 70km aan. Het ging vandaag beter dan gisteren.

  • 25 Juli 2018 - 23:41

    A:

    Leuk hoor om al die stukjes te lezen.je heb er allerlaatste km opzitten.
    Je zalven lekker slapen.
    Succes weer straks.
    Wordt weer een warme dag.
    Pas goed op je zelf

  • 26 Juli 2018 - 07:28

    L10:

    Jammer van Ootmarsum, maar ik denk dat de stop bij de eendjes tóch slimmer was!
    Geniet van vandaag.

  • 26 Juli 2018 - 09:57

    Yvonne:

    Je schrijft inderdaad leuk. Moest even grinikken toen ik las over je bezinningsmoment. Pas je een beetje op jezelf met deze hiite. Code rood is afgegeven wat betekend dat ze adviseren tussen 12-14 uur niet buiten te zijn. Veel plezier tijdens je fietsreis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Denekamp

Mijn eerste reis

Op de fiets Nederland rond

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2019

Terugblik

11 Augustus 2018

Yes, I did it - vuurwerk - thuis

10 Augustus 2018

Windkracht 6

09 Augustus 2018

Regen en storm in Zeeland

08 Augustus 2018

Zeeland - tegenwind
j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 13836

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: