Administratiedagje - Reisverslag uit Emmen, Nederland van j - WaarBenJij.nu Administratiedagje - Reisverslag uit Emmen, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Administratiedagje

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

23 Juli 2018 | Nederland, Emmen

Na weer een prima nacht en gezellig ontbijt ga ik Emmen verkennen. Van alle plannen die ik bedacht heb worden er tenslotte maar twee volbracht. Ik heb geld gepind en de logeeradressen voor de komende week geregeld. Maar eerst een korte broek scoren en dat viel, gek hoor, niet mee. Bijna alles was uitverkocht en wat er nog wel was, was veels te warm voor deze 30 graden. Vervolgens bij Bart een koffie genomen en in de gekoelde binnenruimte aan de slag voor de reserveringen. Ik zal jullie niet vervelen met het hele verhaal. Het is na twee uur bellen allemaal geregeld. En er blijkt een fietsvierdaagse in de buurt te zijn waar iedereen aan mee wil doen.
Vervolgens op een terras een verkoelend wit biertje gedronken, de eerste tijdens deze reis.
In de oude Dierentuin, die er zeer verwaarloosd bij ligt, in de schaduw gezeten. Onderwijl het eea bijgewerkt en met deze en gene bijgepraat. De route voor de komende dagen bijgewerkt en morgen heel vroeg op pad om zo veel rust en waterpauzes in te kunnen lassen. De rit voor morgen is iets langer dan oorspronkelijk gepland, het zij zo.

• 24 Juli 2018 - 08:16

Victor:

Chapeau mademoiselle Ilmer!! Het gaat je goed, zo te lezen. Doe je wel kalm aan, in die hitte? Hoedje op en goed insmeren. Geniet en doe voorzichtig. Liefs, Victor

Tags: Emmen