Inpakstress en op weg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van j - WaarBenJij.nu Inpakstress en op weg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Inpakstress en op weg

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

14 Juli 2018 | Nederland, Nederland

Vandaag is het eindelijk zover, de start van mijn fietstocht.
De dag begint al vroeg met inpakstress en buikkrampen. Hoe krijg ik alles in één tas? Is dat voor de eerste drie dagen?
Uiteindelijk vertrek ik met twee tassen, is beter voor de stabiliteit. Op de automatische piloot rij ik naar hotel Aquarius in Scheveningen. Na de koffie wordt ik uitgezwaaid door mijn zus en Marrie en Jaap. De zon schijnt en met de noorden-wind tegen fiets ik de duinen in. Door de fietsclinic van vorige week op de Postbank weet ik beter met de versnellingen om te gaan. Dat is hard nodig hier in de duinen. In Katwijk is de weg geblokkeerd door de reddingsbrigade, er blijkt een manifestatie te zijn. Ik geniet van de gezelligheid om me heen en ook in Noordwijk is het een gezellige boel. Rond half vijf arriveer ik in Voorhout bij Ria en Ton. Heerlijk bijpraten met een drankje, een lekkere maaltijd en de zon die in de zee zakt aan het strand bij Noordwijk.
50 km gefietst en de eerste dag zit erop.

  • 15 Juli 2018 - 08:42

    L10:

    Zo, de kop is eraf.
    En wat een heerlijk weer om de hele dag buiten te zijn!
    Alles uit je hoofd laten waaien en genieten.
    Lekker bezig meisje

  • 15 Juli 2018 - 20:04

    Ria:

    Ik vond het super gezellig dat je de eerste stop/overnachting in Voorhout was. We hebben heerlijk kunnen bijpraten. Als ik nog terug denk aan dat prachtige nummer “Ain’t no sunshine” bij de ondergaande zon op t strand in Noordwijk .....

  • 27 Juli 2018 - 14:41

    Toos Nicolai:

    Wat goed van je.Ik ben benieuwd,hoe ver je komt.Het is wel extreem warm.Heel veel plezier.Sorry,voor de late reactie

Tags: Fiets;

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Op de fiets Nederland rond

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2019

Terugblik

11 Augustus 2018

Yes, I did it - vuurwerk - thuis

10 Augustus 2018

Windkracht 6

09 Augustus 2018

Regen en storm in Zeeland

08 Augustus 2018

Zeeland - tegenwind
j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 13814

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: