Bijzondere ontmoeting - en Belgie - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van j - WaarBenJij.nu Bijzondere ontmoeting - en Belgie - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Bijzondere ontmoeting - en Belgie

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

06 Augustus 2018 | Nederland, Bergen op Zoom

Ondanks de haan die de hele nacht doorging met kraaien, tot 8 uur geslapen. Na een uitgebreid ontbijt pakken we alles in en gaan op pad. Fietst een stuk prettiger met minder bagage aan mijn fiets. We zoeken de juiste weg en kopen eerst eten voor onderweg. Uiteindelijk fietsen we met een flinke omweg naar de route richting Ulvenhout. Het fietst heerlijk door het bos. Ineens schiet er een hertje voor ons weg, die met een grote boog om ons heen loopt.
Een eerste koffie en we bekijken de kaart op zoek naar het fietsbruggetje voor de foto. Vervolgens op pad en we vinden zonder moeite de brug, maken foto’s en gaan weer verder.
De fietspaden zijn weer zanderig en ik vind het niet prettig fietsen. Als ik me bedenk dat het sneeuw is gaat het een stuk makkelijker?! Zit toch tussen je oren. Niet veel later komen we bij een prachtig vennetje en gaan daar op een bankje in de schaduw zitten.
Het blijft heerlijk fietsen door het koele bos. De paadjes zijn afwisselend redelijk tot goed te berijden. In de buurt van Moeren drinken we nog een cola en gaan weer op pad. Rijden de grens met Belgie over en vergeten het grenswachters huisje te fotograferen.
Na 66 km arriveren we op ons logeeradres. Dat blijkt een schattig klein en gezellig huisje te zijn.
We hebben een heerlijke en gezellige maaltijd bij de gastvrouw en morgen een vrije dag!

• 07 Augustus 2018 - 10:20

L10:

Hihi, naar waarheid gecheckt :-)

• 08 Augustus 2018 - 04:28

A:

Geniet van je vrijedag vrije dag had ik je eergisteren geschreven maar kennelijk niet verstuurd.
    Vermoedelijk was het een gezellige dag, zelf geen verslagje geschreven.
    Voor vandaag totaal ander weer ben benieuwd hoe dat bevalt. (Hebje de goede spullen nog bij je )
    Geniet van de frisse lucht , nog 4 dagen te gaan.