Eindelijk in de fiets-mood! - Reisverslag uit Charroux, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu Eindelijk in de fiets-mood! - Reisverslag uit Charroux, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu

Eindelijk in de fiets-mood!

Door: Jacoline

Blijf op de hoogte en volg j

14 Mei 2019 | Frankrijk, Charroux


Heerlijk geslapen en op tijd aan het ontbijt. Route uitgezet in de app en vriendin regelt overnachting. Heel tof!
En dan op weg. Het gaat lekker, hou bij het klimmen rekening met mijn spieren en schakel op tijd terug. Of het hierdoor komt weet ik niet, maar de flow zit er eindelijk in. En dat terwijl de wind stiekem gedraaid is, want ik heb hem schuin tegen en ga toch echt naar het zuiden met de zon op mijn gezicht!
Ondertussen denk ik aan de woorden van A, jullie reizen allemaal met me mee. In en op mijn fietstassen zitten jullie en S op mijn stuurtas natuurlijk. Zij vertelt oma wel waar ze heen moet.
En L10 ook jou woorden zijn precies de dingen, die de afgelopen dagen door mijn hoofd gingen. En maar knokken tegen mezelf, waarom toch? Het maakt niks uit, vandaag vlieg ik over de weg.
En als ik mijn eerste stop hou op een rustiek stil landweggetje in de buurt van Saint-Maurice...,heb ik de helft er al op zitten. Ik maak koffie, eet mijn lunch en geniet ... van de wind die over het land golft en de wilde rozen struik waar ik zomaar bij gestopt ben.
Ik stap weer op en ga weer verder.
De weg is eenvoudig en draait langzaam richting meewind. Toch fijn dat die zo meewerkt nu de swung een beetje minder wordt. Het blijven de leukste dorpjes waar ik doorheen fiets. In Chateau Garnier hou ik een tweede break en dan via Chapelle-du-baton door naar Charroux.
Wow wat een leuk stadje!
Eerst naar mijn slaapplaats, een heerlijke gite. Morgenochtend het stadje bekijken.
60 km in de benen en ging helemaal goed!

  • 15 Mei 2019 - 02:43

    A:

    Heerlijk,eindelijk de flow er in. Wat een opluchting.
    En voor ons genieten omdat jij ook geniet.
    Het hoe of waarom, maakt niet uit. Geniet !
    Daar gaat het om.
    Leuke foto,'s geven een mooien indruk.
    Vandaag voor jou een nieuwe dag met de flow, mooi weer en niet te veel wind.
    Doei doei.

  • 15 Mei 2019 - 04:06

    Fresia:

    Bonjour láventurier Santiago de Compastella.
    Bien dormi? Cela doit être dans cet hôtel pittoresque!
    J'espère que vous avez beaucoup de soleil et plus de vent dans le dos aujourd'hui!!!
    Aux écrivains! XXX

  • 15 Mei 2019 - 04:44

    Yvonne:

    Wat een heerlijk bericht. En mooie foto's. Ik zie het helemaal voor mij jij fietsend door dat mooie landschap. De zon heerlijk. Al ruim 14 dagen met jezelf en jouw gedachten op pad. Top. Zet hem op. Geniet veel van alles. Liefs van mij.

  • 15 Mei 2019 - 05:32

    L10:

    Kijk! Van dit soort berichten wordt iedereen blij!!!
    Begint het echt een beetje op vakantie te lijken ;-)

Tags: Santiago, fiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Charroux

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 13759

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: