Vandaag gaat alles anders! - Reisverslag uit Méru, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu Vandaag gaat alles anders! - Reisverslag uit Méru, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu

Vandaag gaat alles anders!

Door: Jacoline

Blijf op de hoogte en volg j

06 Mei 2019 | Frankrijk, Méru



Ik heb besloten de route app niet meer de hele route aan te zetten en mij de weg wijzen of de les lezen, hoe je het noemen wilt.
Dus geen: ‘route afwijking, kijk op de kaart’ meer. En geen lege batterij meer.
Aan de hand vd kaarten in het routeboekje schrijf ik nu de plaatsnamen en wegnummers op. Weet ik het even niet meer, dan kijk ik op de app, die weet waar ik ben en kan zo meteen zien hoe ik moet rijden.
Ging heel goed vandaag. Daarnaast heb ik onderweg een app aangezet zodat een paar mensen mij kunnen volgen en ik niet kwijt zal raken. Ben ik blij mee en zij ook. En kost nauwelijks extra stroom. Dank nog voor de tip Annemieke.
Ik werd voor de wekker wakker en ben op tijd beneden, op tijd ontbeten en vervolgens op tijd onderweg. Het is koud, nog steeds, maar droog.
Vol goede moed ga ik op pad en ben best snel in Remy. Maak vervolgens in Bailleul-le-Soc koffie en eet iets.
In breuil-le-sec-Nointel rij ik naar het kasteeltje, maar helaas, het blijft verborgen achter de bomen. Ik fiets verder naar Clermont, waar ik de stijle weg naar boven op fiets richting de kathedraal. Daar achter ligt een mooi park waar ik de tweede koffie en een lunch nuttig. Weer op pad want het wordt fris. Voel wel van alles maar ok. Doorgaan. Uiteindelijk kom ik de eerste hogere hellinkjes (

  • 07 Mei 2019 - 03:26

    Fresia Lunenburg:

    ........en?.......en?......en toen???....

Tags: Santiago, fiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Méru

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 13766

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: