Vandaag gaat alles anders (2) - Reisverslag uit Méru, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu Vandaag gaat alles anders (2) - Reisverslag uit Méru, Frankrijk van j - WaarBenJij.nu

Vandaag gaat alles anders (2)

Door: Jacoline

Blijf op de hoogte en volg j

07 Mei 2019 | Frankrijk, Méru

Om de een of andere reden staat niet de hele tekst vermeld.
Dit is het vervolg:
Uiteindelijk kom ik de eerste hogere hellinkjes tegen.
Pffft gedurende 4,5 km vals plat omhoog. Er kwam uit eindelijk een eind aan en ik was in Sainte-Genevieve gearriveerd. Zat echt stuk. Bijgekomen met warme chocolade melk en helaas zonder chantille...
Nog 10 km dacht ik. Het ging ineens zo snel dat ik een half uur later op mijn bestemming aankwam. Méru in een prachtige bnb. Dat is echt thuiskomen...
Ruim 70 km in de benen.
Toch weer gedaan!

  • 07 Mei 2019 - 03:46

    A:

    Jammer dat je tekst weggevallen. Had raar gelegenheid het gisteren verlopen is.
    Komt goed.
    Succes en veel warmte toegewenst voor vandaag.
    Zet hem op.

  • 07 Mei 2019 - 03:44

    A:

    Hopenloze tekst hierboven.
    Had graag gelezen hoe je dag verlopen is, gister.

  • 07 Mei 2019 - 03:55

    Ingrid:

    Jeeeee, wat knap van je! Je doet het toch maar hè!
    Enne... Wat is dat voor app, zodat mensen je thuis kunnen volgen? Heb ik die ook nodig? ;-)

  • 07 Mei 2019 - 04:12

    Fresia Lunenburg:

    Lieve Jacco,
    Mooi! Fijn dat je in een prachtige B&B hebt geslapen. Wel verdiend na zo'n 70 kilometer!
    Kan je er vandaag weer goed tegenaan. XXX Tulp

  • 07 Mei 2019 - 04:34

    L10:

    Inderdaad, tóch weer gedaan.
    Mooi om dan dat 'thuiskom-gevoel' te hebben!
    Hopelijk goed geslapen en daarna weer vrolijk de fiets op.
    Liefs, L10

  • 07 Mei 2019 - 04:36

    Yvonne:

    Jacoline wat een toppertje. Ik kan mij voorstellen als je weer zo'n zware tocht gemaakt hebt dat je dan dol blij bent met een goede slaapplaats. Hapje eten. Warme douche en een lekker bedje. En het gevoel dat je het toch weer geflikt hebt. Zet hem op. Iedere dag is anders. Succes weer vandaag. Knuf Yvon

  • 07 Mei 2019 - 06:05

    Marianne:

    hoi zus
    je hebt toch maar gedaan we zijn trots op je

Tags: Santiago, fiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Méru

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 13774

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: