Vakantie-spijbeldagje met Jet! - Reisverslag uit Ranst, België van j - WaarBenJij.nu Vakantie-spijbeldagje met Jet! - Reisverslag uit Ranst, België van j - WaarBenJij.nu

Vakantie-spijbeldagje met Jet!

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

28 April 2019 | België, Ranst



Redelijk goed geslapen en een super ontbijt gekregen! Doe rustig aan en herpak de tassen. Besluit het aanbod van Jet aan te nemen. Tis tenslotte vakantie en mijn spieren mogen best een dagje rust. Zo fiets ik na tienen richting klein Zundert. Daar pikt Jet me op en al kletsend rijden we richting Antwerpen. Geen tijd om Antwerpen aan te doen, maar wel tijd voor een lekkere lunch! Daarna drop ik mijn spullen op mijn logeer adres en fiets dezelfde weg terug om de garage/rommelmarktjes te bekijken. Dat was het plan, door een langdurige hagelbui kwam ik niet verder dan een droge fietsenstalling bij een bushokje. Van de nood een deugd gemaakt en mijn voorband wat harder opgepompt. Bovendien kan mijn telefoon nu aan het stuur vast geklikt worden. Als het bijna droog is ga ik op zoek naar een gezellige echte Belgische kroeg...
Krijg visioenen naar een andere fietsvakantie in België, geen kroeg te bekennen en wat er wel is, is dicht!
Terug naar mijn gastvrouw, die wel een biertje heeft! Ze wil alles van mijn reis weten en heeft zelf ook stukken gelopen van de route Del Norte. Helaas, door blessures moest ze stoppen. Ze vraagt of het mogelijk zou zijn om met de camper mee te reizen met een groepje fietsers? Tja waarom niet? Dus als jullie iemand zoeken....
Voor de statistieken, vandaag 62 km afgelegd, waarvan 20 op de fiets.
‘T is vakantie.....
De fiets-mood komt later, echt!

  • 29 April 2019 - 01:48

    Wilma:

    Zo is het ijs heb vakantie. Even met Jet is toch super gezellig. Alleen jammer van de hagel.

  • 29 April 2019 - 08:38

    Fresia:

    ;););) zijn er al 20 meer dan wat ik heb afgelegd.........
    Hoop dat het morgen ook beter weer is!
    XXX
    Fresia

  • 30 April 2019 - 13:57

    Tineke:

    Hi Jacoline, nou je doet het toch maar weer!!

Tags: Santiago, fiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Ranst

j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 13752

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: