Shopping en Terras - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van j - WaarBenJij.nu Shopping en Terras - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Shopping en Terras

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

04 Augustus 2018 | Nederland, Eindhoven

Vannacht goed geslapen en het is lekker afgekoeld. Vandaag ontbijt ik met 2 heren, Martien en Henk. We hebben een onverwachts goed gesprek. Daarna weer spullen inpakken en op pad. Gister kreeg ik een snelle route zonder zandpaden. Vooral dat laatste is een luxe zie ik onderweg. Ik fiets voornamelijk door een bosrijke omgeving en door de Leenderheide. Ik geniet van de mooie omgeving. Binnen twee uur ben ik in Eindhoven en zet mijn fiets bij het station in de stalling. En dan is het shopping time!
Ik heb me heerlijk uitgeleefd en overal rondgesnuffeld, lekker op een terras gezeten en me uitstekend vermaakt.
Uiteindelijk mijn logeeradres opgezocht en tja daar komen de emoties dan toch. Straks lekker slapen en morgen weer verder.

• 05 Augustus 2018 - 06:10

A:

Fijn dat de fietstocht fijn mooi was.
    Wat een verademing zal dat geweest zijn na de tocht van de dag er voor.
    Ook hoe doe je dat vandaag met de extra geschopte spulletjes?
    En die emoties het, lastig, vermoeiend maar ook zo nodig.
    Ook daarmee je van genieten.
    Hopelijk heb je lekker geslapen en kan je ervan daagse weersverwachting tegenaan.
    Geniet van alles wat je tegenkomt.
    Groetjes aan onse zus en haar familie.
    Veel plezier met je vriendin.

Maak er iets moois van.
    Nog een week te gaan.