Conditietest: Klimmen en dalen - Reisverslag uit Dieren, Nederland van j - WaarBenJij.nu Conditietest: Klimmen en dalen - Reisverslag uit Dieren, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Conditietest: Klimmen en dalen

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

29 Juli 2018 | Nederland, Dieren

Ik lig er redelijk vroeg in en na een goede nacht sta ik fris en fruitig op. Douchen, inpakken en ontbijten. We praten nog na over alles wat met fietsen te maken heeft en ik ben benieuwd hoe het ze gaat bevallen.
Na een hartelijk afscheid vertrek ik richting Barchem. Al gauw kan ik de route oppikken en het fietst heerlijk door het afgekoelde bos. Er staat een fris windje in de rug en ik geniet intens. Na Barchem fiets ik richting Vorden. Daar heb ik ooit met Jet gefietst en een tocht met een huifkar gedaan, weet alleen nog dat het mega koud was. Na Vorden passeer ik kasteel Hackfort en besluit daar een koffie te nemen. Weer verder en doordat de weg anders is dan anders weet ik dat ik een bordje gemist heb. Omgekeerd en de route weer opgepakt. Bij Bronkhorst neem ik inderdaad het pontje en ik fiets lekker door. Er staat een stevige wind vandaag. Ik wil eerst pauzeren ter voorbereiding op de klim van straks.
Het duurt even voordat er een leeg bankje is en na een tijdje komt een echtpaar erbij zitten. Ook zij troffen alle bankjes vol en komen uit de richting waar ik naartoe ga. Volgens hun is het een pittige klim. We hebben een gezellig gesprek waarna we onze weg vervolgen. Ik fiets de Veluwezoom op en geniet van het bos. De klim is stevig en ik wacht tot het hoogste punt, wat niet komt. Ik ga wel heerlijk mega hard naar beneden (26km pu met bepakking). Dit is echt kicken. Waar de Postbank blijft?
Als ik weer uit het bos ben kijk ik op de plattegrond en zie dat ik die net niet gehad heb. Ik besluit de route van morgen na te kijken want ik wil hem wel doen. Oef gelukkig morgen!
Het is nog te vroeg om naar mijn logeeradres te gaan. Eerst thee en wat eten.
Vandaag was een topdag en ik heb er 65 km op zitten.

  • 29 Juli 2018 - 15:45

    L10:

    Prachtige foto die van het pontje!

  • 29 Juli 2018 - 18:47

    A:

    Prachtige luchten op je foto's.
    Werkt goed z'n bloc.
    Morgen de berg op.
    Wordt genieten.♡

  • 29 Juli 2018 - 20:21

    Yvon:

    Prachtig die blauwe lucht met schapenwolkjes. Past goed bij alles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieren

Mijn eerste reis

Op de fiets Nederland rond

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2019

Terugblik

11 Augustus 2018

Yes, I did it - vuurwerk - thuis

10 Augustus 2018

Windkracht 6

09 Augustus 2018

Regen en storm in Zeeland

08 Augustus 2018

Zeeland - tegenwind
j

Actief sinds 12 Juli 2018
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 13782

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 10 Juni 2019

Santiago de Compostella

14 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: