Het einde van de wereld (ok Noord Holland) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van j - WaarBenJij.nu Het einde van de wereld (ok Noord Holland) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van j - WaarBenJij.nu

Het einde van de wereld (ok Noord Holland)

Door: J

Blijf op de hoogte en volg j

16 Juli 2018 | Nederland, Nederland

Vandaag is alles anders. Na een prima nacht, dito ontbijt in goed gezelschap sta ik om 11:00 in Alkmaar op Deborah te wachten. Gister flink zitten dubben wat verstandig was voor vandaag. We gaan fietsen en zien wel hoever we komen. We rijden door de prachtige duinen naar Bergen aan Zee. Stoppen nog even bij een uitkijkpunt om de witte duintoppen te bewonderen en wat foto’s te maken. En rijden vervolgens door naar het strand bij Petten. Met deze warmte is een verfrissende duik in het water niet te versmaden. We eten wat en als alles droog is gaan we door. Jammer dat het zand overal tussen blijft zitten. We kiezen per abuis een MTB pad en vinden het allebei echt kicken. Al is een fiets met bagage niet echt stabiel. In Callandsoog drinken we wat en vullen onze waterflessen bij. Het laatste stuk naar Den Helder fietsen we eerst door de duinen en vervolgens recht naar het station. Daar stal ik mijn fiets. We eten wat en stappen in de trein naar huis. Door omstandigheden morgen geen fietstocht. Woensdag ga ik terug naar Den Helder voor het vervolg van mijn reis. In totaal hebben we 60 km gefiets en genoten van het lekkere weer in deze mooie omgeving.

• 17 Juli 2018 - 08:42

Jooonooo:

Zeg, Jacoline,

Je bent vertrokken lees ik. Das mooi. Maaaaar... Ben je al bijna in Brabant? :)
    Suc6!
    groet Joonoo

• 17 Juli 2018 - 11:12

J:

Ha Jono,
    Ik ben op dit moment in Zeeland, dichterbij dan je denkt.
    Mijn fiets staat in Den Helder, geen probleem toch?
    Gr Jacoline

Tags: Den helder